Condiții de livrare

Condiții de livrare

Din motive logistice, unele produse din aceeași comandă pot fi expediate separat, ceea ce înseamnă că îți poți primi produsele în mai multe colete. Pentru a asigura o livrare cât mai rapidă și fără erori, te rugăm să verifici cu atenție și să introduci corect adresa de livrare la finalizarea comenzii.

Te rugăm să reții că nu ne asumăm responsabilitatea pentru coletele pierdute ca urmare a unei adrese incomplete sau incorecte furnizate de client. Este foarte important să te asiguri că datele tale de livrare sunt corecte pentru a evita problemele de livrare.

La plasarea comenzii poți alege metoda de livrare, inclusiv opțiunea de transport gratuit, ceea ce poate însemna că produsul va fi expediat de la un furnizor din afara țării.

Timpul standard de procesare a comenzilor este de 2–5 zile lucrătoare de la plasare. După această perioadă, termenul estimativ de livrare este de 5–9 zile lucrătoare. Acestea sunt valori orientative și nu putem garanta o dată exactă de livrare.

După procesarea comenzii, îți vom genera un număr de urmărire și îl vom trimite în e-mailul de confirmare a expedierii.
Dacă nu primești numărul de urmărire în termen de 5 zile lucrătoare, te rugăm să ne contactezi prin e-mail la support@arctiqo.se și să indici numărul comenzii.

Facem tot posibilul să livrăm comanda cât mai rapid, însă circumstanțe neprevăzute, precum sărbători legale, dezastre naturale, greve în sectorul transporturilor sau alte evenimente în afara controlului nostru, pot cauza întârzieri.

Dacă termenul de livrare depășește 45 de zile lucrătoare, oferim rambursarea integrală a costurilor, pentru a-ți asigura satisfacția.

Poți fi sigur că suntem dedicați să îți îndeplinim sau chiar să îți depășim așteptările privind livrarea. Echipa noastră depune mereu eforturi pentru a livra produsele în termenul estimat sau chiar mai devreme.

Dacă ai întrebări sau nelămuriri legate de procesul de livrare, ne poți contacta oricând: support@arctiqo.se.